Biebrzański Park Narodowy - w trosce o bagna

Odnośniki

Ułatwienia dostępu

Change language

Banery z lewej strony

  • NATURA 2000
  • RAMSAR
  • Europarc
Nawigacja:

Treść

Wsparcie działalności edukacyjnej Biebrzańskiego Parku Narodowego – „XV lat Biebrzańskiego Parku Narodowego – rok 2008 Rokiem Motyli”

Projekt finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w latach 2008 – 2009.

W ramach realizacji wykonano następujące zadania:

  • Renowacja i doposażenie ścieżek edukacyjnych: TOE Osowiec, TOE Grzędy;
  • Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych;
  • Wydawnictwa: przewodnik „Motyle”, „Storczyki”, 10 folderów tematycznych;
  • Pisma: 3 numery „Nasza Biebrza”, 2 numery „Biebrzańskie Wieści”
  • Akcja informacyjna „Jedź Łośtrożnie” 
  • Konferencja „XV lat Biebrzańskiego PN” i seminarium „Wiem co chronię”
     

Aktualności:

Zapraszamy na „Biebrzańskie Sianokosy”

Kolorowanki dla dzieci

Kolorowanki dla dzieci
2018.07.20  - 

Biebrzański Park Narodowy wydał dwie kolorowanki dla dzieci pn. „W kręgu roślin” oraz „Co robią ptaki".

Planowane remonty na Grzędach

Planowane remonty na Grzędach
2018.07.19  - 

Park planuje remonty infrastruktury turystycznej na Grzędach

Zobacz także:

Banery z prawej strony

  • Geoportal Biebrzańskiego PN
  • Kampania edukacyjna MŚ
  • Ministerstwo Środowiska
  • Biebrzańskie Wieści
  • Geoportal Biebrzańskiego PN
  • Nasza Biebrza
  • Darowizny
  • Pogoda doliny Górnej Biebrzy
  • Miejsce Przyjazne Rowerzystom
  • Certyfikat POT 2005
  • Centrum Informacji Natura 2000

Dane kontaktowe

Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz

tel. +48 857380620, 857383000 wew. 233

fax +48 857383021

e-mail: sekretariat@biebrza.org.pl

Mapa

Mapa

Intranet

Stopka

CC 3.0: Biebrzański Park Narodowy
Projekt i realizacja: extranet.pl
Idę do góry

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.